1 Ocak 2014 Çarşamba

Samba ve Senkop

Hemen hemen dalış yapan herkes samba ve senkop un ne olduğunu bilir.Bilmeyenler için aşağıda bir video paylaşacağım.Ama önce biraz yorum yapmak istiyorum.Zıpkınla balık avcılığı yapan herkesin en büyük hayali trofe yani büyük balık vurmaktır.
Büyük balık vurmak içinse daha derine inmek isteriz.
Bende daha derine inip trofe balıklar vurmayı çok istiyorum.Fakat belli bir kapasitem var ve fazla zorlamıyorum.1 tane balık vuracağım diye hayatımı tehlikeye atamam.Tehlikeden kastım sınırım 10 metreyken 13-15 metreye inmek için kendimi zorlamıyorum.
Çünkü hiçbir balık benim hayatımdan daha değerli değil.Sizinde hayatınızdan daha değerli olmaması lazım.Bu sporu hobi olarak yapıyoruz ve zevk almaya bakalım.Her zaman yanınızda 1 badiniz olsun diyorum ve sizleri videoyla baş başa bırakıyorum.İyi seyirler...



Samba ve Senkop (Türkçe altyazılı) from bora kanbar on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder